Creeaza.com - informatii profesionale despre


Cunostinta va deschide lumea intelepciunii - Referate profesionale unice



Acasa » familie » arta cultura
PUTEREA FOCULUI

PUTEREA FOCULUI



1.1 Titlul proiectului                PUTEREA FOCULUI

(concis si reprezentativ pentru proiect)

1.2 Domeniul

Teatru

Muzica

Dans

Promovare film

Arte vizuale

Cultura scrisa

1.3 Proiectul incepe la data                          7  IUNIE             


1.4 Proiectul se termina la data                  15  NOIEMBRIE

1.5 Locul unde se va desfasura proiectul: Suedia, Marea Britanie, Danemarca, Germania, Spania, Franta, Italia, Ungaria

1.6 De ce considerati ca ideea dumneavoastra trebuie promovata?

 Intrarea Romaniei in Uniunea Europeana reprezinta inceputul unei noi etape istorice si pentru cultura romana. Uniunea de natiuni europene ofera un cadru incitant pentru manifestarea culturii si artelor, ceea ce reprezinta o provocare pentru ca tara noastra sa fie mai bine receptata in cele 26 de tari europene membre.

Arta contemporana romaneasca este cunoscuta destul de putin de catre publicul larg din tarile Uniunii Europene. De aceea, ne propunem ca prin intermediul expozitiei de arta contemporana „Puterea Focului” sa oferim o manifestare complexa care sa prezinte spatiul romanesc din perspectiva culturala, geografica si istorica ultilizand mijloace specifice artelor vizuale.

Evenimentul se constitutie intr-un demers expozitional ce ilustreaza puterea focului, prin intermediul cunoasterii rolului acestuia in modelarea elementelor primordiale: pamant si metal. Focul este prezent pe intregul parcurs al procesului de prelucrare a acestor elemente: focul le genereaza, le transforma, le da forma, le incarca cu simboluri si inchide ciclul vietii lor devorandu-le.

Focul reprezinta elementul fundamental de schimbare revolutionara a vietii umane si una dintre componentele esentiale a dezvoltarii artelor preistorice si a artelor in general, pe parcursul evolutiei comunitatilor umane. Puterea focului impresioneaza prin lucrarile de arta generate atat in domeniul ceramicii cat si al metalului, opere realizate in decursul veacurilor si pana in prezent.

Pintr-o serie de obiecte din ceramica si metal, expozitia “Puterea focului” isi propune sa prezinte arta contemporana din Romania intr-un context integrator folosind pe langa metodele clasice de expunere si mijloace multimedia.

            Evenimentul cultural propus se axeaza pe doua dintre domeniile artelor vizuale contemporane: ceramica si metal deoarece in spatiul geografic romanesc, aceste arte au o manifestare continua incepand din preistorie si pana in prezent.

 

Artisti romani au conceput si realizat in cursul anilor 2005 - 2006 lucrari de arta contemporana, la propunerea Muzeului National al Satului „Dimitrie Gusti”, creatii ce sunt componente care stau la baza expozitiei „Puterea Focului”.

 Pe langa cunoasterea si prezentarea artistica a spatiului cultural si geografic romanesc evenimentul propus are ca scop promovarea artei contemporane din Romania cu precadere in spatiile oferite de catre muzee si alti operatori culturali din tarile partenere in proiect.

Unul dintre principalele obiective ale Muzeului National al Satului „Dimitrie Gusti” prin acest proiect este si sensibilizarea muzeelor europene cat si a altor institutii culturale cu intentia ca acestea la randul lor sa dezvolte activitati de promovare a artei contemporane romanesti. Prin aceasta, muzeul pune bazele unor cooperari interdisciplinare si unor sinergii menite sa genereze solutii pentru coeziunea socio-culturala a comunitatilor beneficiare.

Lucrari de arta reprezentative vor fi donate muzeelor si operatorilor culturali parteneri in proiect. Tarile in care va fi itinerata expozitia sunt cele recomandate in analiza Centrului de Studii si Cercetari in Domeniul Culturii al Ministerului Culturii si Cultelor. Publicul din aceste tari va cunoaste, astfel, mai bine arta romaneasca contemporana, cunostinte si date fundamentale despre cultura, patrimoniul cultural, geografia si istoria Romaniei.

1.7 Descrierea proiectului (rezumat)

Expozitia prezinta lucrarile unor artisti romani contemporani care perpetueaza artele focului si in zilele noastre continuand opera nenumaratilor artisti din spatiul geografic romanesc din paleolitic si pana astazi.

Expozitia este conceputa ca un eveniment de prezentare a artei contemporane din perspectiva artelor tangente cu focul - ceramica si prelucrarea metalului, intr-un context muzeistic amenajat de prezentare evolutiva a culturii si istoriei de pe teritoriul Romaniei.

Artisti creatori romani care au realizat opere in ceramica si in metal au fost selectionati in cursul anilor 2005 – 2006 pe baza unei viziuni artistice integratoare si novatoare promovata de catre Muzeul National al Satului „Dimitrie Gusti” din Bucuresti ce se reflecta in conceptul expozitiei „Puterea Focului”.

Muzeul Satului din Romania a fost de-a lungul anilor o gazda generoasa pentru manifestarea artelor contemporane. Expozitii de arta contemporana au fost vernisate in cadrul spatiilor muzeale contribuind la diversificarea ofertei culturale a unui muzeu in aer liber, muzeu de arhitectura vernaculara care isi promoveaza si cu ajutorul artei contemporane patrimoniul cultural de exceptie pe care il detine.

Expozitiile de arta contemporana organizate in muzee ce nu au in principal doar un profil artistic duc la extinderea categoriilor de public, ne referim aici la categoriile de public ce consuma produse culturale ale artei contemporane dar si la alte categorii de public. Expunerea operelor de arta contemporana intr-un cadru contextual sustinut prin obiecte de patrimoniu cultural si cu ajutorul mijloacelor multimedia va oferi vizitatorilor o imagine completa asupra spatiului cultural romanesc.

Expozitia “Puterea Focului” va fi configurata in doua componente care vor fi itinerate concomitent pe doua trasee distincte in tarile participante in proiect. Primul traseu se va desfasura in Ungaria, Germania, Suedia, Danemarca, iar cel de-al doilea traseu va fi efectuat in Italia, Franta, Marea Britanie, Spania. In fiecare dintre tarile itinerate se vor contracta translatori ce vor acorda asistenta atat pentru traducera simultana necesara la vernisajul expozitiilor cat si in timpul conferintelor de presa, a intalnirilor organizate cu publicul vizitator dar si pentru materialele de promovare ale proiectului.

Rolul partenerilor din proiect este acela de a oferi spatiul de expunere, asistenta pentru promovare in mass-media cat si facilitarea organizarii conferintelor de presa.

Cele doua componente expozitionale ce vor fi itinerate, vor fi insotite de artisti, autori ai unora dintre lucrarile de arta selectionate pentru a fi expuse in cadrul expozitiei. La conferintele de presa cat si la intalnirile cu publicul, artistii ce vor insoti expozitia vor avea prilejul de a face cunoscut in mod direct preocuparile lor artistice si vor putea initia si dezvolta un dialog direct cu operatorii culturali implicati si cu publicul participant.

Pentru a adauga valoare expozitiei, aceasta va fi insotita de un grup de actori care va oferi cu ocazia fiecarui vernisaj un spectacol de teatru contemporan romanesc.

Se vor realiza materiale promotionale multilingve (in engleza, germana, spaniola, franceza si italiana) pentru promovarea expozitiei si a spatiului cultural si geografic romanesc.

Se va realiza un site de promovare al proiectului ce va avea legaturi cu site-urile partenerilor si alte site-uri culturale si muzeale din tarile partenere.

Proiectul isi propune urmatoarele activitati:

-          Organizarea echipei de proiect si a planului de lucru cu partenerii;

-          Selectarea pieselor de arta contemporana ce vor fi itinerate pe cele doua trasee expozitionale propuse;

-          Pregatirea lucrarilor de arta contemporana, a obiectelor de patrimoniu si a tuturor celorlalte materiale si componente expozitionale ca si a materialelor de promovare si diseminare a expozitiei;

-          Informarea si transmiterea materialelor de promovare catre parteneri;

-          Definitivarea detaliata a calendarului de itinerare a expozitiilor pe cele doua trasee expozitionale;

-          Implementarea expozitiei pe cele doua treasee de itinerare;

-          Evaluarea, realizarea raportarii intermediare si finale a proiectului.

 

2. Date despre solicitant

2.1 Persoana de contact :Director General

Nume: Popoiu

Prenume: Paula

2.2 Numele organizatiei / institutiei

care solicita finantare: Muzeul National al Satului „ Dimitrie Gusti”

2.3 Reprezentantul legal (in cazul

persoanelor juridice)

Nume: Popoiu

Prenume :Paula

2.4 Tipul solicitantului ONG

PFA

Institutie publica ×

Altul









2.5 Adresa postala Soseaua Kiseleff, nr. 28, sect.1 Bucuresti, cod postal 011342

Pagina 1 din 6

2.6

Regiunea

Nord-Est

Nord-Vest

Sud-Vest

Sud-Est

Sud

Vest

Centru

Bucuresti ×

2.7 Informatii de contact

(telefon, fax, mobil, etc.) + 40 021 317 90 68; 0722409144

2.8 E-mail : muzeulsatului@xnet.ro ; paulapopoiu@yahoo.fr

2.9 Prezentarea organizatiei

Muzeul National al Satului „ Dimitrie Gusti” este o institutie publica, a carei arie de activitate se manifesta in domeniul culturii, respectiv in domeniul muzeologie, etnografiei.

2.10 Numarul de angajati in anul

Precedent 206

2.11 Anul infiintarii organizatiei 1936

2.12 Experienta in domeniu

Muzeul National al Satului „ Dimitrie Gusti „ a organizat in ultimii doi ani, mai multe expozitii in tara si strainatate in cadrul carora au ost reuniti mai multi artisti plastici pentru a promova arta contemporana.

2005- „ Costumul popular de ceremonial la romani”  –Venetia, Italia

          „Strainul apropiat” –expozitia a reunit lucrarile artistului plastic Stephan Drube

          „ Crucea” –expozitie de ceramica si icoane

          „ In memoriam Dimitrie Gusti”

2006-„O calatorie in lumea florilor” expozitie de fotografii realizate de dl. Keiji Morishima, in colaborare cu Ambasada Japoniei in Romania, JICA-Agentia japoneza pentru Cooperare Internationala;

„ Comunitati etnice din Romania”

„Tur vernacular” expozitie realizata in colaborare cu Universitatea de Arhitectura si Urbanism „ Ion Mincu”

„Muzeul Satului Romanesc 70 de ani 1936-2006”

„Arhitectura corporala”-in colaborare cu UNESCO-Romania si Asociatia franceza „La veche bleu” expozitia anvangardista a adus publicului larg posibilitatea de cunoaste noi abordari ale arte contemporane.



„Daruri de Craciun”in colaborare cu artistii plastici foarte cunoscuti : Victoria Zidaru, Nicolae Moldovan etc;

„Ceremonia ceaiului”-realizata in colaborare cu Ambasada Japoniei ;

„Apa vie-puntile vietii”-Venetia

„Le couleures dans l’art populaire roumain”-Bruxelles

„Savorile toamnei” Bruxelles, expozitie de ceramica

„ Zilele culturii Romane in Iordania”-Amman, Iordania

“Traditii de Craciun si Anul Nou la romani”, Strassbourg

“Arta populara contemporana romaneasca”-Rosnov, Cehia

2.13 Cifra de afaceri (PFA) sau

valoarea totala a bugetului (ONG,

Organizatii publice) pe anul precedent : bugetul total 10 308 064 ron

2.14 Profitul sau pierderea aferenta

anului precedent (PFA):  excedent 1955208,00 ron

2.15 Debite (datorii) pe termen scurt

(< 1 an) -

2.16 Debite pe termen mediu/lung -

Date bancare

2.17 Numele bancii/Sucursala:  BRD Groupe Societe General, agentia Europa

2.18 Cont (IBAN) : RO15BRDE445SV74064204450 EURO;

                                RO23BRDE445SV74064044450 RON;

                                RO54BRDE445SV74064394450 USD.

2.19 BIC/Swift -

Date de identificare fiscala

(completati dupa caz)

2.20 CUI -

2.21 Numar de inregistrare la registrul

Comertului -

2.22 Numar de inregistrare in registrul

asociatiilor si fundatiilor -

2.23 Cod fiscal : 4754848

Pagina 2 din 6

2.24 Organizatia dvs a mai beneficiat

de vreun grant sau finantare pentru

proiecte?

Da, am mai primit finantare din urmatoarele

surse pentru urmatoarele proiecte:

„ Motive si culori in arta traditionala mediteraneana”-finant de Comitetul National pentru Dezvoltare Culturala;

„Sistem integrat multimedia pentru accesul la tezaurul multicultural din zonele locuite de romani, ca parte integrata a culturii europene”-finantare ICI- 4.000RON;

„Crearea resurselor culturale digitale complexe privind traditia romaneasca a prelucrarii lemnului in context european”-finantare REDILEMN, 250.000RON;

„ Dezvoltarea de tehnici pentru standardizare si metode de cautare destinate crearii si exploatarii arhivelor scrise si audio-vizuale in mediul digital”-finantare 200.000 RON;

„ Proiect BIOTECH”- ICECHIM, finantare 14.000 RON;

„ Patrimoniu de etnografie” –grant din Fondul Cultural National, finantare 35 000 RON

3. Date despre parteneri

(Pentru fiecare partener in parte, in cazul in care proiectul dvs este selectat, veti furniza urmatoarele: scrisoare de intentie/invitate si datele de

contact, conform Ghidului Solicitantului si Regulamentului)

Numele organizatiei

(institutiei) gazda /

Tara

Persoana de contact /

Reprezentant legal

(nume, email, telefon)

Rolul in proiect /

Experienta in domeniu

3.1

3.2

3.3

3.4

3.5

Pagina 3 din 6

3.6

4. Informatii despre persoanele implicate in proiect

(Atentie ! Grupul va avea o singura persoana in calitate de conducator, respectiv coordonator de grup.)

Categorii de persoane implicate Numarul Rolul in proiect

4.1 Artisti / creatori – 8 persoane care vor demonstra si participa la intanirile cu publicul si la conferintele de presa.

4.2 Personal tehnic – 2 persoane care se vor ocupa de montarea, demontarea, incarcarea si descarcarea  expozitiei; 2 coordonatori de grup (deoarce expozitia va fi itinerata pe doua rute); 2 curatori pentru fiecare dintre cele doua module expozitionale; 2 gestionari custozi care vor avea in gestiune toate obiectele componente ale expozitiei.

4.3 Personal administrativ – 1 responsabil financiar; 1 coordonator de proiect; 1 asistent coordonator proiect; 2 administratori de retea care se vor ocupa de realizarea, intretinerea si aducerea la zi a site-ului proiectului.

4.4 Alte categorii – 2 designeri ce se vor ocupa de realizarea conceptului de expozitie si de adaptarea acestuia in functie de spatiile expozitionale oferite de catre fiecare partener in proiect; 4 soferi deoarece traseele de itinerare propuse sunt foarte lungi cat si datorita normelor europene in vigoare cu privire la respectarea perioadelor de timp pentru odihna; 10 interpreti/traducatori – cate un interpret vorbitor de limba de lucru a UE va insoti fiecare grup itinerant, iar in fiecare tara partenera se va angaja cate un translator, vorbitor al limbii tarii respective care sa faciliteze comunicarea cu publicul; 2 specialisti in marketing care se vor ocupa atat de mediatizarea expozitiei cat si de evaluarea impactului acesteia.

5. Planul proiectului

5.1 Obiectivul general al proiectului

Promovarea spatiului cultural si geografic romanesc prin intermediul itinerarii de expozitii de arta contemporana romaneasca in tari ale Uniunii Europene si generarea schimbarii pozitive in receptarea culturii romane.

5.2 Activitatile prin care veti atinge acest obiectiv (activitatile proiectului)

5.2.1. Organizarea echipei de proiect si a planului de lucru cu partenerii;

5.2.2. Selectarea pieselor de arta contemporana ce vor fi itinerate pe cele doua trasee expozitionale propuse;

5.2.3. Pregatirea lucrarilor de arta contemporana, a obiectelor de patrimoniu si a tuturor celorlalte materiale si componente expozitionale ca si a materialelor de promovare si diseminare a expozitiei;

5.2.4. Informarea si transmiterea materialelor de promovare catre parteneri;

5.2.5. Definitivarea detaliata a calendarului de itinerare a expozitiilor pe cele doua trasee expozitionale;

5.4.6. Implementarea expozitiei pe cele doua trasee de itinerare;

5.4.7. Evaluarea, realizarea raportarii intermediare si finale a proiectului si diseminare.


 

Activitati

7 iunie

iulie

august

septembrie

octombrie

15 noiembrie

Organizatia care implementeaza

1

Organizarea echipei de proiect si a planului de lucru cu partenerii;

 

 

 

 

 

 

Solicitant + parteneri



2

Selectarea pieselor de arta contemporana ce vor fi itinerate pe cele doua trasee expozitionale propuse;

 

 

 

 

 

 

Solicitant + partener 1

3

Pregatirea lucrarilor de arta contemporana, a obiectelor de patrimoniu si a tuturor celorlalte materiale si componente expozitionale ca si a materialelor de promovare si diseminare a expozitiei;

 

 

 

 

 

 

Solicitant + parteneri

4

Informarea si transmiterea materialelor de promovare catre parteneri;

 

 

 

 

 

 

Solicitant + partener 1

5

Definitivarea detaliata a calendarului de itinerare a expozitiilor pe cele doua trasee expozitionale;

 

 

 

 

 

 

Solicitant + parteneri

6

Implementarea expozitiei pe cele doua trasee de itinerare;

 

 

 

 

 

 

Solicitant + parteneri

7

Evaluarea, realizarea raportarii intermediare si finale a proiectului si diseminare.

 

 

 

 



 

 

Solicitant + parteneri

5.3 Care sunt rezultatele asteptate (produse si/sau servicii) ?

● cel putin 500-1.000 vizitatori/zi vizitare/tara – 16.-32.000 vizitatori – 32 zile de vizitare

● cel putin 8 conferinte de presa si intalniri cu publicul – cate una in fiecare tara itinerata

● cel putin 8 prezente pe internet a expozitiei

● cel putin 8 donatii de lucrari de arta contemporana

● 500 buc. DVD-uri cu prezentarea expozitiei

5.4 Ce termene ati stabilit pentru principalele activitati ale proiectului (va rugam sa precizati datele calendaristice)?

Doua rute de itinerare – expozitia de arta contemporana romaneasca va fi reconfigurata in doua componenete expozitionale in asa fel incat sa fie prezentata publicului european sub forma a doua expozitii.

Septembrie – Octombrie 2007 – ruta 1 (Ungaria, Germania, Danemarca, Suedia)

Septembrie – Octombrie 2007 – ruta 2 (Italia, Franta, Marea Britanie, Spania)

5.5 Publicul tinta

● publicul iubitor de arta contemporana din regiunile gazda ale expozitiei

● artisti, critici de arta contemporana

● publicul interesat de cultura tarilor nou-intrate in Uniunea Europeana

● romanii aflati in regiunile gazda ale expozitiei

● oficialitati, reprezentanti mass-media, oameni de afaceri

Pagina 4 din 6

5.6 Indicatori cantitativi si calitativi de verificare a obiectivelor si rezultatelor

● numarul total de vizitatori

● numarul de vizitatori din mediul artistic: artisti, critici de arta

● numarul de vizitatori din partea oficialitatilor, mass-mediei si a oamenilor de afaceri

● numarul conferintelor de presa

● numarul intalnirilor cu publicul

● numarul prezentelor pe internet ale expozitiei

● numarul donatiilor de lucrari de arta contemporana efectuate

● numarul de DVD-uri realizate cu prezentarea expozitiei, cataloage de expozitie, bannere si afise

● numarul aparitiilor in mass-media

● numarul vizitatorilor pe paginile de internet ale expozitiei

·    reactiile publicului vizitator rezulate in urma sondarii opinei acestuia

● rapoarte intermediare si raportul final

5.7 Ce impact estimati ca va avea proiectul dvs asupra publicului tinta?

Mai buna cunoastere a artei si culturii romanesti de catre marele public si de catre mediile culturale, mass-media si mediile politice si mediile de afaceri din tarile membre ale Uniunii Europene, partenere in proiect.

5.8 Cum veti evalua impactul proiectului (inclusiv cum veti evalua succesul sau insuccesul proiectului)?

Coordonatorii de grup, curatorii si specialistii in marketing vor participa la cuantificarea numarului total de vizitatori ce va fi identificat prin numarul de bilete vandute si prin evidenta tinuta asupra invitatilor participanti la vizitare, la intalnirile cu publicul si cu presa.

Din numarul total de vizitatori se va scoate in evidenta numarul de vizitatori din: mediul artistic - artisti, critici de arta, din partea oficialitatilor, mass-mediei si a oamenilor de afaceri.

Pe parcursul derularii fiecarei perioade expozitionale se vor inregistra (audio sau / si foto sau / si video) conferintele de presa, intalnirile cu publicul.

Administratorii de retea ai solicitantului si ai partenerilor vor urmari si contabiliza: numarul prezentelor pe internet ale expozitiei si numarul vizitatorilor pe paginile de internet ale expozitiei.

Curatorii impreuna cu gestionarii custozi vor pastra evidenta numarului donatiilor de lucrari de arta contemporana efectuate.

Specialistii in marketing vor monitoriza numarul aparitiilor in mass-media cat si reactiile publicului vizitator rezulate in urma sondarii opinei acestuia.

Din contractele incheiate cu furnizorii de servicii se va evidentia numarul de DVD-uri realizate.

In rapoartele intermediare si in raportul final se va prezenta in detaliu succesul inregistrat de catre proiect.

5.9 Ce riscuri exista cu privire la buna desfasurare a acestui proiect sau la succesul sau si ce solutii de diminuare sau eliminare a acestor riscuri ati prevazut?

Riscurile de implementare ale proiectului constau in intarzieri ce pot aparea din cauza unor dificultati legate de transportul expozitiei – blocaje rutiere, intemperii ale vremii, etc.

Aceste intarzieri vor fi evitate pe cat posibil prin stabilirea unor rute alternative pentru transportul expozitiei.

Polarizarea atentiei publicului din tarile vizitate spre evenimente sociale neprevazute si in consecinta reducerea drastica a numarului de vizitatori.

Efectul acestor evenimente va fi contracarat printr-o campanie agresiva in massmedia.

In cazul unor greve ale personalului cultural sau ale unor schimbari bruste in managementul institutiilor partenere, solicitantul are in vedere spatii alternative de expunere in regiunile preconizate derularea expozitiilor.

5.10 Cum veti asigura publicitatea proiectului (pe ce cai, prin ce mijloace)?

Publicitatea proiectului se va realiza potrivit unui plan de promovare.

Planul de promovare va  prevedea un calendar precis de actiuni de promovare pentru fiecare etapa a activitatilor de proiect, acestea incluzand: comunicate de presa, anunturi on-line, link-uri ale paginii de web pe care se promoveaza evenimentul, catre alte motoare de cautare, link-uri catre site-urile partenere si alte site-uri relevante, conferinte de presa, afise, cataloage de expozitie, bannere, distribuire DVD-uri, intalniri cu publicul, vernisaje si donatii.

5.11 Va rugam sa explicati daca si cum planificati sa continuati acest proiect.

Dorim sa continuam acest proiect prin itinerarea a cat mai multor expozitii de arta contemporana in anii urmatori si catre alti parteneri interesati din tarile europene.

Crearea unei retele europene informale de institutii muzeale si operatori culturali ce pot gazdui expozitii romanesti de arta contemporana.

Reteaua va fi construita pornind de la institutiile partenere din acest proiect si prin cooptarea altor institutii muzeale si operatori culturali europeni contactati in timpului proiectului.

6. Bugetul proiectului

Denumirea indicatorilor (categorii de cheltuieli) Suma solicitata

de la MCC

Contributie

proprie

Alte surse

6.1 Onorarii

6.2 Remuneratii colaboratori

6.3 Cheltuieli materiale si servicii

6.3.1 cazare si masa sau diurna pentru participanti,

invitati, echipa de proiect

6.3.2 transport local si / sau international participanti,

invitati, echipa de proiect

6.3.3 asigurari aferente transportului de bunuri si

Persoane

6.4 Cheltuieli specifice

6.4.1 inchirieri de spatii, aparatura, mijloace de

Transport

6.4.2 actiuni promotionale si de publicitate

6.4.3 tiparituri

Pagina 5 din 6

6.4.4 altele asemenea (productie / inchiriere decoruri,

costume, standuri, simeze, vitrine etc.)

6.5 Alte cheltuieli specifice care deriva din

implementarea programului (se vor nominaliza)

6.6 Cheltuieli neprevazute (maximum 2% din

totalul finantarii acordate)

6.9 Justificarea bugetului

(exemplu: cazare = nr de participanti X nr de nopti

X plafon cazare; transport = nr persoane X pret

bilet etc)

6.10 Mijloace materiale proprii utilizate

Pagina 6 din 6








Politica de confidentialitate

.com Copyright © 2019 - Toate drepturile rezervate.
Toate documentele au caracter informativ cu scop educational.


Proiecte

vezi toate proiectele
 PROIECT DE LECTIE Clasa: I Matematica - Adunarea si scaderea numerelor naturale de la 0 la 30, fara trecere peste ordin
 Proiect didactic Grupa: mijlocie - Consolidarea mersului in echilibru pe o linie trasata pe sol (30 cm)
 Redresor electronic automat pentru incarcarea bateriilor auto - proiect atestat
 Proiectarea instalatiilor de alimentare ale motoarelor cu aprindere prin scanteie cu carburator

Lucrari de diploma

vezi toate lucrarile de diploma
 Lucrare de diploma - eritrodermia psoriazica
 ACTIUNEA DIPLOMATICA A ROMANIEI LA CONFERINTA DE PACE DE LA PARIS (1946-1947)
 Proiect diploma Finante Banci - REALIZAREA INSPECTIEI FISCALE LA O SOCIETATE COMERCIALA
 Lucrare de diploma managementul firmei “diagnosticul si evaluarea firmei”

Lucrari licenta

vezi toate lucrarile de licenta
 CONTABILITATEA FINANCIARA TESTE GRILA LICENTA
 LUCRARE DE LICENTA - FACULTATEA DE EDUCATIE FIZICA SI SPORT
 Lucrare de licenta stiintele naturii siecologie - 'surse de poluare a clisurii dunarii”
 LUCRARE DE LICENTA - Gestiunea stocurilor de materii prime si materiale

Lucrari doctorat

vezi toate lucrarile de doctorat
 Doctorat - Modele dinamice de simulare ale accidentelor rutiere produse intre autovehicul si pieton
 Diagnosticul ecografic in unele afectiuni gastroduodenale si hepatobiliare la animalele de companie - TEZA DE DOCTORAT
 LUCRARE DE DOCTORAT ZOOTEHNIE - AMELIORARE - Estimarea valorii economice a caracterelor din obiectivul ameliorarii intr-o linie materna de porcine

Proiecte de atestat

vezi toate proiectele de atestat
 Proiect atestat informatica- Tehnician operator tehnica de calcul - Unitati de Stocare
 LUCRARE DE ATESTAT ELECTRONIST - TEHNICA DE CALCUL - Placa de baza
 ATESTAT PROFESIONAL LA INFORMATICA - programare FoxPro for Windows
 Proiect atestat tehnician in turism - carnaval la venezia




CHRYSIPPOS
Semne si creatorii lor in cultura populara romaneasca
CHEIA DE TELEGRAF (CHEIA MORSE)
COMITETUL ELECTROTEHNIC ROMAN (CER)
STRUCTURI ETNO-CULTURALE
Romanian Foodways
LOGICA STOICILOR
PROIECTAREA MOBILEI - 1. SECOLUL AL 19-LEA SI FORMAREA CONCEPTULUI DE DESIGN. DESIGNUL INTRE ARTIZANAT ARTISTIC SI PROTOTIP PENTRU INDUSTRIE. ARTS &am


Termeni si conditii
Contact
Creeaza si tu